Hiljuti asus Bolti tööandja brändingu juhina tööle Kadi Poll, kes on varem töötanud näiteks TV3-s ja Postimehes. Polli eesmärk Boltis on kasvatada ettevõtte konkurentsivõimet ja seda, et talendid valiksid tööandjaks Bolti. Millised suured plaanid teda aga Boltis ees ootavad?
Poll ütleb, et kui malevad ja suvetööd kõrvale jätta, algas tema karjääriteekond puhkuste asendajana meediavaldkonnas. Ta on olnud veebi- ja sotsiaalmeediatoimetaja, videograaf, produtsent, avalike suhete juht ja turundusjuht – seda kõike TV3 Grupis (varem ka All Media Eesti). Edasi võttis ta vastu väljakutse Postimees Grupis, kus ta töötas samuti turundusosakonna juhina.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Keeltekool Kirjatäht tähistab veeburarikuus kümnendat tegutsemisaastat. Seda, et aeg on tegusalt ja lennates läinud, kinnitab tõsiasi, et ümmarguse tähtpäeva saabumist tuli kooli juhile ning asutajale Ülle Koppelile meelde tuletada. “Numbrid on minu jaoks kõige nõrgem külg. Need ei seisa meeles, kipuvad ununema ja sassi minema,” naerab ta.