• 26.11.21, 05:00

Kas tööandja saab nõuda, et töötaja oleks kogu aeg kättesaadav?

Tööandja soovib, et töötaja oleks talle ja klientidele igal ajal kättesaadav. Töötaja tööaeg on kell 8–17, kuid tihtipeale helistavad kliendid pärast tööpäeva lõppu – töötaja peab kõnele vastama ja kliendile pakkumise saatma. Tööandja ütles, et valveaeg on töölepingu seaduses lubatud ja töötaja on kohustatud kõnedele vastama ka pärast tööpäeva lõppu. Kas see on õige ja kas selle aja eest on tööandjal kohustus maksta töötasu?
Kas tööandja saab nõuda, et töötaja oleks kogu aeg kättesaadav?
  • Foto: Pexels
Vastab Tööinspektsiooni juhtiv nõustamisjurist Sandra Kuus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele