Juhina saab inimestele läheneda, tunnustades neid hästi tehtud töö eest. Aga võib ka nii, et tehtud tööd võetakse elementaarsena ning keskendutakse sellele, kus oli puudusi ja mida kõike annaks lisaks teha.

- Juht ja juhtimiscoach Marika Raiski
- Foto: Jake Farra
See teine variant on justkui mittepiisavuse ja täitmatuse kultuur, kus inimesed teevad palju ja pühendunult tööd ning viivad tulemuslikult ellu kindlaid fookussuundi, kuid hästi tehtut ei märgata ja see jäetakse tähelepanuta. Välja tuuakse hoopiski, mis suundi veel võiks ajada ja mis tegevusi lisaks teha. Organisatsioonikultuur, kus kunagi ei ole tehtut piisavalt, frustreerib paratamatult inimesi ja tapab töömotivatsiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.