Moodsa aja töömaailmas on coaching muutunud populaarseks vahendiks töötajate arendamisel, kuid toob see tõepoolest ettevõtetele ja töötajatele lubatud kasu või on järjekordne moeröögatus, mis pakub rohkem illusiooni kui tegelikku väärtust?

- Tõelist kasu toob vaid hoolikalt kavandatud coaching, on Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog Erik Rüütel veendunud.
Ühiskonna trendid on mõjutanud inimeste valikuid aastatuhandeid nii äris, moes, kultuuris, tervishoius kui ka teistes valdkondades. Üksikisiku staatus, organisatsiooni kuvand, teaduspõhine meditsiin ja kvaliteetne bränd on alati olnud keskmise inimese arengumotivatsiooni aluseks – me tahame alati parimat, uuemat ja kvaliteetsemat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.