Moodsa aja töömaailmas on coaching muutunud populaarseks vahendiks töötajate arendamisel, kuid toob see tõepoolest ettevõtetele ja töötajatele lubatud kasu või on järjekordne moeröögatus, mis pakub rohkem illusiooni kui tegelikku väärtust?

- Tõelist kasu toob vaid hoolikalt kavandatud coaching, on Addicere psühholoogilise konsultatsiooni agentuuri juht ja psühholoog Erik Rüütel veendunud.
Ühiskonna trendid on mõjutanud inimeste valikuid aastatuhandeid nii äris, moes, kultuuris, tervishoius kui ka teistes valdkondades. Üksikisiku staatus, organisatsiooni kuvand, teaduspõhine meditsiin ja kvaliteetne bränd on alati olnud keskmise inimese arengumotivatsiooni aluseks – me tahame alati parimat, uuemat ja kvaliteetsemat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.