• 19.12.19, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ütle töötajale, mis peaks olema töö tulemus, mitte seda, kuidas sinna jõuda

Arusaamine, et inimesed ei käi tööl üksnes raha teenimas, vaid ennast teostamas, on saanud uueks normaalsuseks. Eriti on seda meelt millenniumipõlvkond, keda tööandjad praegu ja tulevikus üha agaramalt oma paati püüavad saada. Aga kuivõrd pakub noortele talentidele tegelikult eneseteostust töö, mille puhul on täpselt ette öeldud, kuidas seda teha tuleb?
Lindström Eesti tegevjuht Kadrian Jaagund.
  • Lindström Eesti tegevjuht Kadrian Jaagund.
  • Foto: Lindström Eesti
Kogenud töötajad, kelle sünniaeg jääb Y-põlvkonnast varasemasse perioodi, teevad hea meelega tööd, mille puhul on täpselt ette kirjutatud, milliste sammudega jõuab ideaalse tulemuseni. Kuid innovaatiliste ideedega julgete noorte kaasamiseks on vaja palju suuremat ruumi – kindlates raamides tegutsemine ja joont mööda kõndimine ei paku neile lihtsalt piisavalt pinget.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele