• 19.12.19, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ütle töötajale, mis peaks olema töö tulemus, mitte seda, kuidas sinna jõuda

Arusaamine, et inimesed ei käi tööl üksnes raha teenimas, vaid ennast teostamas, on saanud uueks normaalsuseks. Eriti on seda meelt millenniumipõlvkond, keda tööandjad praegu ja tulevikus üha agaramalt oma paati püüavad saada. Aga kuivõrd pakub noortele talentidele tegelikult eneseteostust töö, mille puhul on täpselt ette öeldud, kuidas seda teha tuleb?
Lindström Eesti tegevjuht Kadrian Jaagund.
  • Lindström Eesti tegevjuht Kadrian Jaagund.
  • Foto: Lindström Eesti
Kogenud töötajad, kelle sünniaeg jääb Y-põlvkonnast varasemasse perioodi, teevad hea meelega tööd, mille puhul on täpselt ette kirjutatud, milliste sammudega jõuab ideaalse tulemuseni. Kuid innovaatiliste ideedega julgete noorte kaasamiseks on vaja palju suuremat ruumi – kindlates raamides tegutsemine ja joont mööda kõndimine ei paku neile lihtsalt piisavalt pinget.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele