Autor: Tiina Drui • 3. juuni 2020
Ainult tellijatele

Tiina Drui: kui soovime õnnelikke kliente ja häid majandustulemusi, peame alustama töötajakogemusest

Iga äri lõppeesmärk on kasum ja edukuse eelduseks peetakse rahulolevat klienti. Selle kõrval kinnistub üha enam veendumus, et äriedu tegelik juurpõhjus peitub pühendunud ja oma kutsumuse leidnud töötajates.

Eesti Energia töötajakogemuse direktor Tiina Drui
Autor: Jarek Jõepera

Uuringufirma Gallup andmetel kahandavad mittepühendunud töötajad USA majanduse tootlikkust sadade miljardite võrra aastas. See-eest pühendunud töötajad on kordades produktiivsemad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700