• 27.11.23, 08:00

Asjatundja: tööturg näib järgivat uudset trendi

Vabanedes traditsiooniliste töömudelite kammitsaist õnnestub ettevõttel säästa raha ja saavutada suurem efektiivsus, lisaks on valdkonnas üks uus selge suundumus, kirjutab personaliplatvormi Deel Kesk- ja Ida-Euroopa piirkonna laienemise juht Liina Laas.
Liina Laas.
  • Liina Laas.
  • Foto: Erakogu
Koondamislained ja muudatused tööturul on jätnud ettevõtted murelikult vaatama tulevikku, mis tundub üha ettearvamatum. Küll aga tasub tuletada meelde, et ettevõtluses tulebki olla paindlik ja kohaneda kiiresti muutuvate oludega – just see tagab edu.

Seotud lood

Uudised
  • 23.10.23, 10:00
Hoolimatud "tõrvatilgad" on tööõigusel risti-põiki jalus ja pärsivad paindlikkuse seadustamist
Kuna tööõigus ei käi muutuva töökorraldusega kaasas, võtab tööandja näiteks tööampsude korral ühe ja sama töötaja kaheksal korral tööle ja lõpetab lepingu. Sajad tarbetud liigutused kuus tähendavad ettevõtjaile lisakulu ja kaotatud konkurentsivõimet.
Uudised
  • 16.10.23, 15:09
Testlio sulgeb kontori ja siirdub täielikult kaugtööle
IT-ettevõte Testlio otsustas Tallinna kontori sulgeda, oktoobri lõpuks pole töötajatel enam sinna asja.
Uudised
  • 05.10.23, 08:22
Kontorihooned tühjaks pole jäänud, töötaja nõuab varasemast rohkem ruumi
Swedbanki Baltikumi ärikinnisvara turuülevaate kohaselt ei ole kaugtöö mõjutanud oluliselt büroopindade vakantsust. Kuigi reaalne kontori kasutus on pandeemiaeelse ajaga võrreldes madalam, siis on suurenenud ruumi nõudlus ühe töötaja kohta.
Uudised
  • 21.09.23, 10:00
Mis on tööõnne valem? 8 nõuannet paindlikumaks töökorralduseks
Elame pidevalt muutuvas, kriisiderohkes ja ebastabiilses keskkonnas, mistõttu on hea tasakaalu saavutamine töö- ja eraelu vahel ülimalt tähtis. Et toetada töötajate individuaalseid vajadusi, hoida nende vaimset tervist ja edendada sobivate töötingimuste loomist, peab töökorraldus olema paindlik.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele