• 04.11.24, 08:00

Rahulolematust tööl tasub juhiga jagada

Kui amet ja tööülesanded ei meeldi, tuleks sellest juhiga rääkida ja koos sobiv lahendus leida.
Mõlema osapoole jaoks sobiva lahenduse pakub tihti just omavaheline suhtlus.
  • Mõlema osapoole jaoks sobiva lahenduse pakub tihti just omavaheline suhtlus.
  • Foto: Andras Kralla
Raamatupidamisettevõtte IMG Numeri teenustejuht Allan Kaunis usub, et ka negatiivsetest tunnetest tuleks ülemusega rääkida. Kaunis arvab, et negatiivne hoiak on üldjuhul ajutine ja lahendatav. Tähtis on sellest rääkida.

Seotud lood

Saated
  • 01.11.24, 10:00
Negatiivsed liidud töökohas võimendavad tropiseisundit
Kuidas suhelda kolleegiga, kes vastu töötab?
Vastu töötamine ja ebameeldivalt käitumine loovad soodsa kasvupinnase negatiivsete liitude tekkeks.
Uudised
  • 01.11.24, 11:49
Kuidas luua ja arendada tulemuslikku meeskonda?
Uuringud näitavad, et edukate juhtide salajane relv pole mitte karisma, mõjujõud ega isiksus, vaid pigem positiivne suhete energia – võime luua inspireerivaid ja energiat andvaid suhteid. See energia ei tõsta üksnes juhti ennast, vaid ka tema meeskonda, luues nii soodsad tingimused tõhusaks koostööks ja töötajate heaoluks.
Uudised
  • 29.10.24, 09:49
Põlvkond ilma heade suhtlustavadeta – praktilised nipid järeltööks
Suhtlusoskused on kahjuks jäänud meie ühiskonna tõmbetuulte tallata ning varasemalt pole seda teadlikult ja süsteemselt treenitud. Olles kokku puutunud paljude kollektiividega, alates koolinoortest kuni pensioniealisteni, olen märganud, et nii mõnigi suhtlustava ei kipu kergelt muutuma.
Uudised
  • 25.10.24, 10:57
Oletused töökeskkonnas: varjatud komistuskivi, mis õõnestab suhteid ja usaldust
Kas tead, kui palju võivad pealtnäha süütud eeldused töösuhteid pingestada? Psühholoog ja suhtenõustaja Kristi Jõeorg avab, kuidas eelduste asemel küsiva suhtumise kujundamine võib aidata personalijuhtidel edendada avatud dialoogi ja kasvatada usaldust oma meeskonnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele