Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.
Forus Takso on tegutsenud mitukümmend aastat. Kliendid teavad, et lubadustest peetakse alati kinni ning takso saabub õigel ajal, olgu see tellitud ette varahommikuks või hiliseks öötunniks.
Foto: Andres Raudjalg
Iga ettevõtte soovib tegeleda oma põhitegevusega, kus igal minutil on suur väärtus. Transpordipartneri valikul soovitakse leida usaldusväärset partnerit, kes on alati olemas ja valmis lahendama ootamatuid olukordi.
Forus Takso tegevjuht Tiit Isop toob välja kõige levinumad äriklientide mured, mida Forus lahendab.
Ebameeldivad lisatasud jääva Foruses olemata
Forusel on väga palju ärikliente, kes kasutavad taksoteenust oma töötajate transpordiks kodust tööle ning sealt tagasi. Taksoteenus võib sageli olla soodsam kui oma töötajate transpordiks suure bussi tellimine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ärikliendid sõlmivad Forus Taksoga selleks lepingu kindla summaga, mis mahus taksoteenust vajatakse. Klassikaline taksoteenus on äpitaksost küll kallim, aga klient saab alati olla kindel, et hinnastamises ei tule ette ebameeldivaid üllatusi.
Forus teeb kliendi eest ise arvutused, kas mõistlikum on kasutada näiteks töötajate transpordiks klassikalist taksot või hoopis äpitaksot. Seejuures arvestatakse ka võimalike hinnakordajatega.
Ebameeldivad üllatused võivad ette tulla aga äpitaksos, kui tipptundidel, tiheda lumesaju või ekstreemse ilmaga lähevad hinnakordajad peale. Forus teeb kliendi eest ise arvutused, kas mõistlikum on kasutada näiteks töötajate transpordiks klassikalist taksot või hoopis äpitaksot. Seejuures arvestatakse ka võimalike hinnakordajatega.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid on nõus maksma natukene suuremat kuutasu, kui neil on olemas kindlus, et hind on ka varahommikul, hilisel õhtutunnil ja lumesajuga sama. See võib olla ühelt poolt klassikalise takso miinus, aga samas kliendi jaoks pluss – sõlmitakse kindla hinnaga leping või teed hanke, mille hind on fikseeritud.
Ainukene lisatasu tuleb kliendile juurde Tallinna lennujaamas. Iga lennujaama teenindav sõit tähendab 2.20 eurost lisatasu. Selle tasub alati klient ning vastav märge kajastub ka arvel.
Piisavalt professionaalne taksojuht
Kui tellida takso läbi mõne sõiduplatvormi, kuhu on kaasatud erinevad teised partnerid, ei saa klient olla alati veendunud, et roolis on professionaalne juht, kes oskab meie linnatänavatel ja teedel suurepäraselt liigelda. Platvormipõhistes teenustes võivad juhid olla väga erineva kogemusega, mis ei pruugi alati tagada ühtlast teenusekvaliteeti.
Forus Takso ja Forus äpitakso puhul võib olla kindel, et taksojuhid kõik räägivad riigikeelt ehk suhtlevad igapäevaselt klientidega eesti keeles. Ettevõttel on üle kolmesaja taksojuhi, kes on koolitatud ning tunnevad meie riiki ja kultuuri. Seega juhuslikke pimekohtinguid kindlasti ette ei tule.
Auto peab tulema, mitte lubama tulla
Forus Takso on tegutsenud mitukümmend aastat ja kliendid teavad, et lubadustest peetakse alati kinni ning takso saabub õigel ajal. Isegi siis, kui takso on tellitud ette varahommikuks või hiliseks öötunniks.
Kui ettevõte tellib oma töötajatele transporti, on Foruse südameasjaks, et inimesed jõuaksid õigeks ajaks ning turvaliselt tööle ja pärast seda koju.
Taksoettevõte pakub ka transfeeriteenus, mis tuleb broneerida ette. Kui on vaja näiteks transfeeriga tuua lennujaamast ära konverentsikülalised või oma töötajad, jälgib Forus ise lennuaegasid ja läheb inimestele lennujaama sildiga vastu.
Klienditugi, kus suhtlevad “päris” inimesed
Ärikliendid vajavad kiiret abi olukordades, kus midagi läheb valesti – auto ei jõua kohale, arvega on segadus, lend hilineb või on vaja ootamatult marsruuti muuta. Siinkohal on oluline kiire ja professionaalne klienditeenindus.
Forus Taksosse saab 24/7 helistada numbril 1200. Foruse dispetšerid on kogenud ja oskavad lahendada pea kõiki klientide muresid. Lisaks leiavad mõned probleemid lahenduse ka Forus äpi abil. Kliendipöördumistele vastab samuti inimene, mitte automaatsüsteem või robot.
Kõik ärikliendid saavad ka isikliku kontaktisiku, kes tunneb ettevõtete vajadusi ja leiab alati sobivaima lahenduse. Ärikliendid näevad ka oma kontolt, kui palju sõite on töötajad teinud ja mis summa eest. Klient saab soovi korral ise lisada inimesi juurde, määrata limiite jne.
Forusega sõites võib äriklient olla alati kindel, et taksopartner hoolitseb kõikide murede ja rõõmude eest. Forus Taksot saab klient kasutada igaks elujuhtumiks, olgu selleks siis töötajate transport või esindussõidud tähtsate külaliste heaks.
Hiljuti lisandus näiteks Forus äppi ka kulleriteenus, sest miks kulutada oma inimeste kallist tööaega pakkide transpordiks, kui seda saab teha taksojuht, inimene, kes on oma autoga paari minuti kaugusel ning aitab suurima hea meelega?