Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tööandja tugev bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga olulised, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.
Kuidas värbamisel sotsiaalmeediat kasutada? Soovitusi ja näpunäiteid!
It Koolituse juht Martin Palm uuris hiljuti HR-inimestelt, kas ja kuidas nad värbamisel sotsiaalmeediat kasutavad. Samuti jagab ta oma kogemust ja toob välja hulga suurepäraseid sotsiaalmeedia töökuulutuste näiteid.
Personalijuht hoiatab: Facebook võib sind tööst ilma jätta
Tele2 personalijuht Helena Evert räägib, et värbajad vaatavad järjest enam kandideeriva inimese sotsiaalmeedia profiili, ja hoiatab asjade eest, mida ei tohiks mingil juhul postitada.
Kes peaks vastutama sotsiaalmeedia värbamise tulemuslikkuse eest?
Sotsiaalmeedias värbamise teema on tekitanud hulgaliselt mõtteid ja küsimusi, mistõttu tasuks ehk põhjalikumalt arutleda teemal, kes peaks vastutama sotsiaalmeedias värbamise tulemuslikkuse eest.
Tudengitest pensionärideni: eri põlvkondade värbamiskanalid
Tänased tööandjad on unikaalses olukorras: ühe katuse all töötavad koos viis eri põlvkonda: nii pensionile jäänud, aga siiski veel töötavad traditsionalistid kui ka tööturul esimesi samme astuvad Z-generatsiooni esindajad.
Sihtotsing on võtmesõna
Ettevõtted usaldavad aina enam personaliotsingufirmasid. Sihtotsingutele suunatud ettevõtte Talentor Estonia praktika põhjal muutub värbamisprotsess aasta-aastalt aina personaalsemaks ja toimub pigem vahetu suhtlemise kui kuiva elulookirjelduste läbivaatamise teel. Võtmesõnaks on sihtotsing ja üha enam usaldavad ettevõtjad personaliotsingufirmade kogemusi, soovimata ise värbamisprotsessile aega kulutada.