Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tööandja tugev bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga olulised, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.
Autor: Pixabay
Värbamisest sotsiaalmeedias ja tööandja turundusest räägib personaliotsingufirma Ignite tegevjuht Marit Alaväli.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:
lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudiste uudiskiri kajastab olulisemaid personaliteemalisi uudiseid Eestist ja välismaalt. Uudiskiri ilmub kord nädalas.