Ainult tellijatele
19. aprill 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas mõjutab hindamine töötajate sooritust ja tulemuslikkust?

Autor: Raul Mee
Töösoorituse hindamise teemal arutlevad personalijuhid sageli, paljud juhid aga püüavad seda teemat vältida. Hindamine on ebamugav toiming, kui keskendutakse sellele, mida töötaja teeb valesti ja halvasti.

Pikka aega on arvatud, et soorituse hindamine parandab tulemuslikkust ja aitab edastada töötajale väärtuslikku teavet, kuidas oma tööd paremini teha. Paraku võib hindamisega kaasneda süüdlaste otsimine ja töötajad tajuvad seda pigem karistusena, mis pärsib töötahet.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456