• 04.05.17, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti suurima töötajate küsitluse fookuses on tööga seotud emotsioonid

Täna, 4. mail, algab Palgainfo Agentuuri ja partnerite igakevadine töötajate küsitlus, mille fookuses on tööga seotud emotsioonid ning nende mõju motivatsioonile ja lojaalsusele.
Töötajad, kellele meeldib nende töö ja kes on uhked, et nad töötavad just selles organisatsioonis, on rohkem motiveeritud ja lojaalsemad.
  • Töötajad, kellele meeldib nende töö ja kes on uhked, et nad töötavad just selles organisatsioonis, on rohkem motiveeritud ja lojaalsemad. Foto: pixabay.com
„Varem tehtud uuringute tulemused näitavad, et emotsionaalsel sidususel oma töö ja organisatsiooniga on töötajate käitumisele suur mõju. Töötajad, kellele meeldib nende töö ja kes on uhked, et nad töötavad just selles organisatsioonis, on rohkem motiveeritud ja lojaalsemad. Kuidas aga selline suhtumine kujuneb, millist rolli mängivad päevast päeva kogetud tunded, töötingimused ja isiksuseomadused, seda seekord uurimegi,” ütles Palgainfo Agentuuri juht ja analüütik Kadri Seeder.
Küsitlusele saab vastata eesti ja vene keeles maikuu jooksul Palgainfo Agentuuri veebilehe kaudu. .
Otselink töötajate ja tööotsijate ankeedile on SIIN
Uuringu esmased tulemused avaldatakse 19. juunil 2017, põhjalik kokkuvõte ilmub 21. augustil 2017. Uuringus osalemine on tasuta, samuti on uuringu peamised tulemused osalejatele tasuta.
Uuringus osalejatele on pannud välja auhinnad ajakiri Imeline Teadus, ESTONIA Resort Hotel & Spa 4*, Loodusvägi, MuaMua Studio, Prisma Peremarket, Saku Õlletehas ja Viking Line. Uuringut aitavad korraldada Eesti suurim tööportaal CV Keskus, tööandja turunduse agentuur Brandem,  Eesti Ametiühingute Keskliit, personalitöö teenuseid pakkuv HR factory, Innove Rajaleidja, töödisaini labor Vivic ja Tartu Ülikooli majandusteaduskond.
Palgainfo Agentuur küsitleb tööandjaid, töötajaid ja tööotsijaid kaks korda aastas – kevadel ja sügisel. Lisaks põhjalikule töötasuküsimustikule uuritakse töötajate rahulolu, motivatsiooni, sidusust ja tööturukäitumist. Tavapäraselt osaleb küsitlustes üle 10 000 töötaja ja üle 300 organisatsiooni esindaja. Agentuuri uuringud on osalejate arvult kõige suuremad tööturu- ja palgauuringud Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele