• 11.12.18, 02:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korduma kippuvad küsimused

Lugeja küsimusele vastab tööinspektsiooni nõustamistalituse juhataja Kaire Saarep.
Korduma kippuvad küsimused
Meie ettevõttesse asus tööle uus töötaja. Töötajad töötavad avatud kontoris ja töös tuleb pingsalt keskenduda, tekste kirjutada, klientide telefonikõnedele vastata ja neile helistada. Uus töötaja on väga jutukas ja valjuhäälne. Talle meeldib rääkida töösse mittepuutuvatel teemadel, eelkõige oma isiklikust elust. Teistelt töötajatelt on juba tulnud kaebusi. Tema töötulemused on keskpärased, suuremaid rikkumisi pole olnud. Töötaja on küll katseajal, aga teame, et kui töösuhe katseajal üles öelda, tuleb seda tõendada. Kuidas sellises olukorras käituda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele