Lugeja küsimusele vastab tööinspektsiooni nõustamistalituse juhataja Kaire Saarep.
Meie ettevõttesse asus tööle uus töötaja. Töötajad töötavad avatud kontoris ja töös tuleb pingsalt keskenduda, tekste kirjutada, klientide telefonikõnedele vastata ja neile helistada. Uus töötaja on väga jutukas ja valjuhäälne. Talle meeldib rääkida töösse mittepuutuvatel teemadel, eelkõige oma isiklikust elust. Teistelt töötajatelt on juba tulnud kaebusi. Tema töötulemused on keskpärased, suuremaid rikkumisi pole olnud. Töötaja on küll katseajal, aga teame, et kui töösuhe katseajal üles öelda, tuleb seda tõendada. Kuidas sellises olukorras käituda?
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.