• 16.05.19, 08:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saa osa maailma olulisemast tööandja brändingu konverentsist

Täna toimub Lissabonis üks olulisemaid tööandja brändingu konverents World Employer Branding Day, kus praegu väga kuumal tööandja brändingu teemal jagavad kasulikke nippe ja praktikat otse elust Facebooki, LinkedIni, Amazon Web Servicesi, Netflixi jt esindajad.
Instari tegevjuht ja asutaja Kersti Vannas
  • Instari tegevjuht ja asutaja Kersti Vannas
  • Foto: erakogu
Imeilusasse Tivoli teatrisse koguneb 750 tööandja brändingu huvilist, sh 27 inimest Eestist, mis on väga suur number võrreldes näiteks meie naabermaade Läti ja Soomega. Ürituse korraldaja Brett Minchington on meie väiksese riigi esindajate arvu mitmel korral esile tõstnud ja tore on tõdeda, et see teema meie personaliinimestele korda läheb.
Kõigil, kel on huvi konverentsi vastu, on võimalik sellest osa saada otsereportaaži kaudu Instari Facebooki lehel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele