Täna toimub Lissabonis üks olulisemaid tööandja brändingu konverents World Employer Branding Day, kus praegu väga kuumal tööandja brändingu teemal jagavad kasulikke nippe ja praktikat otse elust Facebooki, LinkedIni, Amazon Web Servicesi, Netflixi jt esindajad.
- Instari tegevjuht ja asutaja Kersti Vannas Foto: erakogu
Imeilusasse Tivoli teatrisse koguneb 750 tööandja brändingu huvilist, sh 27 inimest Eestist, mis on väga suur number võrreldes näiteks meie naabermaade Läti ja Soomega. Ürituse korraldaja Brett Minchington on meie väiksese riigi esindajate arvu mitmel korral esile tõstnud ja tore on tõdeda, et see teema meie personaliinimestele korda läheb.
Kõigil, kel on huvi konverentsi vastu, on võimalik sellest osa saada otsereportaaži kaudu
Instari Facebooki lehel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.