• 06.06.19, 09:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Küsimustike täppisteadus: mida, kuidas ja miks?

Rahuloluküsitlusi koostades tasub tugineda lihtsatele kuldreeglitele ning küsida endalt, millist tagasiside saamise meetodit kasutada ning miks ja kuidas seda teha.
Küsimustike täppisteadus: mida, kuidas ja miks?
  • Foto: Pixabay
Küsisin mõni aasta tagasi täiendkoolitust tehes osalejate käest, miks enamasti rahuloluküsitlusi tehakse. Väga kiiresti vastati: „Sest kõik ju teevad”. Kohati tundubki, et töötajate ja klientide seas rahuoluküsitluste korraldamine on muutunud sama tavapäraseks nagu majandusaasta aruande esitamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele