Autor: Eneli Kindsiko • 6. juuni 2019

Küsimustike täppisteadus: mida, kuidas ja miks?

Rahuloluküsitlusi koostades tasub tugineda lihtsatele kuldreeglitele ning küsida endalt, millist tagasiside saamise meetodit kasutada ning miks ja kuidas seda teha.
Foto: Pixabay

Küsisin mõni aasta tagasi täiendkoolitust tehes osalejate käest, miks enamasti rahuloluküsitlusi tehakse. Väga kiiresti vastati: „Sest kõik ju teevad”. Kohati tundubki, et töötajate ja klientide seas rahuoluküsitluste korraldamine on muutunud sama tavapäraseks nagu majandusaasta aruande esitamine.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456