Ainult tellijatele
Autor: Eneli Kindsiko • 6. juuni 2019
Ainult tellijatele

Küsimustike täppisteadus: mida, kuidas ja miks?

Rahuloluküsitlusi koostades tasub tugineda lihtsatele kuldreeglitele ning küsida endalt, millist tagasiside saamise meetodit kasutada ning miks ja kuidas seda teha.

Autor: Pixabay

Küsisin mõni aasta tagasi täiendkoolitust tehes osalejate käest, miks enamasti rahuloluküsitlusi tehakse. Väga kiiresti vastati: „Sest kõik ju teevad”. Kohati tundubki, et töötajate ja klientide seas rahuoluküsitluste korraldamine on muutunud sama tavapäraseks nagu majandusaasta aruande esitamine.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700