Värbamisagentuure, nii suuremaid kui väiksemaid, on Eestis päris palju. Osa on keskendunud kindlatele valdkondadele, nagu IT, osa tegeleb enamasti juhtide otsimisega. Igaühel on oma tugevused. Mida aga ootab värbamisagentuurist tööandja ehk klient?
- Mida ootavad tööandjad värbamisagentuuridelt? Foto: Pixabay
Agentuur on tööandjale partner, kes aitab leida parima talendi vabale ametikohale. Oluline on siinkohal just sõna partner – see on see, mida tööandja kõige enam näha soovib. Soovitakse toimivat kommunikatsiooni, et tegevustest ja ajakavast räägitakse. Just kommunikatsioon on midagi, mis on paljudel juhtudel konarlik, sest tegelikult mõistavad kõik, et ettearvamatutest asjaoludest tingituna võivad projektide tähtajad mõnikord venida. Sel juhul oodatakse kõige enam seda, et takistustest räägitakse kohe, kui need ilmsiks tulevad.
Partnerluse puhul peetakse ka oluliseks seda, et värbaja mõistaks tööandjat. See tähendab, et värbaja tõesti süveneks tööandja valdkonda ja saaks aru valdkonna spetsiifikast. Näiteks IT-s on nii front-end'is kui ka back-end'is palju erinevad platvorme ja keeli arenduseks ning valdkonda mittetundev värbaja võib kergesti otsida valede oskustega inimesi. Samuti kurdavad tööandjad teinekord, et värbamisagentuurid soovitavad oma andmebaasis olevaid kandidaate, keda on lihtne kätte saada, kuid kes ei vasta alati profiilile.
Värbamispartnerites soovitakse näha oma valdkonna väga tugevaid asjatundjaid, kes oskavad nõu anda, kes on kursis kõikide värbamisnippide ja trendidega. Oma teadmiste jagamist ootavad tööandjad värbajatelt suure hea meelega.
Mainitud infokillud pärinevad värvamisagentuuride kohta teostatavast uuringust, millega soovitakse värbamismaastikul veel enam avatust luua ning aidata agentuuridel pakkuda just selliseid lahendusi, mida kliendid ootavad.
Ka sinu panus uuringusse on väga oodatud! Palun vasta lühikesele, kuni 10 minutit aega võtvale anonüümsele küsimustikule
SIIN. Kokkuvõtet tulemustest jagame ka Personaliuudised.ee lehel!
Seotud lood
Sobiva seminariruumi leidmine, mis oleks pealinnast piisavalt kaugel, et pakkuda rahu, kuid samas varustatud kõigi vajalike tehniliste lahendustega, on keeruline leida. Veelgi keerulisemaks läheb paiga leidmine siis, kui peale seminari oleks soov ka mõnus matk korraldada, jalgrattaga sõita või lihtsalt maitsvat toitu nautida. Ent selline koht on olemas – Aegviidu Tervisedepoo just seda kõike pakub.
Enimloetud
6
Personalijuht, tea, et ESG järgimine on ettevõtte ellujäämise strateegia tööturul.
Viimased uudised
Paradoksaalselt on just n-ö inimlikud oskused need, mis lähevad digiajastul üha enam hinda.
Täiendatud! Keldo: võõrtööjõukvooti saaks kahekordistada
Hetkel kuum
ABB kogemus: lahkunud töötaja asendamine maksab ligi 30% ametikoha aastapalgast.
Kasuta soolise palgalõhe mõõtmise kalkulaatorit - palgapeegel
Kuidas avatari ehk digiteisikut tööle vormistada?
Tagasi Personaliuudised esilehele