• 30.09.20, 06:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Usaldus – koroonaaegse kommunikatsiooni suurim väljakutse

Koroonaviirus tõi sisekommunikatsiooni senisest teravamalt paljude organisatsioonide fookusesse, sest vajadus kiirelt infot vahetada ei lasknud kellelgi vanaviisi jätkata.
Usaldus – koroonaaegse kommunikatsiooni suurim väljakutse
  • Foto: Pexels
Sisekommunikatsioon, mida ettevõtetes ja organisatsioonides enamasti eelisjärjekorras ei arendata, muutus kõige tähtsamaks. Töö tuli ümber korraldada ja inimestele teada anda, kuidas asjad nüüd toimuvad ja toimivad. Rahvusvahelistes kollektiivides tähendas see vajadust koostada teabematerjale mitmes keeles. Uue töökorralduse paika loksumine võttis aega ja sundis omandama uusi praktikaid, töövõtteid ja tehnilisi oskusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele