Koroonaviirus tõi sisekommunikatsiooni senisest teravamalt paljude organisatsioonide fookusesse, sest vajadus kiirelt infot vahetada ei lasknud kellelgi vanaviisi jätkata.
Sisekommunikatsioon, mida ettevõtetes ja organisatsioonides enamasti eelisjärjekorras ei arendata, muutus kõige tähtsamaks. Töö tuli ümber korraldada ja inimestele teada anda, kuidas asjad nüüd toimuvad ja toimivad. Rahvusvahelistes kollektiivides tähendas see vajadust koostada teabematerjale mitmes keeles. Uue töökorralduse paika loksumine võttis aega ja sundis omandama uusi praktikaid, töövõtteid ja tehnilisi oskusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.