• 30.09.20, 06:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Usaldus – koroonaaegse kommunikatsiooni suurim väljakutse

Koroonaviirus tõi sisekommunikatsiooni senisest teravamalt paljude organisatsioonide fookusesse, sest vajadus kiirelt infot vahetada ei lasknud kellelgi vanaviisi jätkata.
Usaldus – koroonaaegse kommunikatsiooni suurim väljakutse
  • Foto: Pexels
Sisekommunikatsioon, mida ettevõtetes ja organisatsioonides enamasti eelisjärjekorras ei arendata, muutus kõige tähtsamaks. Töö tuli ümber korraldada ja inimestele teada anda, kuidas asjad nüüd toimuvad ja toimivad. Rahvusvahelistes kollektiivides tähendas see vajadust koostada teabematerjale mitmes keeles. Uue töökorralduse paika loksumine võttis aega ja sundis omandama uusi praktikaid, töövõtteid ja tehnilisi oskusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.11.25, 13:00
Tele2 personalivaldkonna juht: uus põlvkond toob tööellu julguse, selguse ja ausa tagasiside
Kuidas kohaneda põlvkondade erinevate ootustega, hoida inimesi vaimselt tugevana ja lubada neil olla päriselt nemad ise? Saates “Minu karjäär” selgitab Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja, miks autentsus vajab piire, miks „tööpere“ võib olla eksitav mõiste ning kuidas nooremad töötajad toovad organisatsioonidesse värske tuule, mis sunnib ka juhte oma tööviisi uuendama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele