• 01.02.21, 05:35

Töötukassa alustab palgatoetuste avalduste vastuvõtmist, toetust suurendati

Töötukassa hüvitab tööjõukulud Harjumaa ja Ida-Virumaa tööandjatele, kelle tegevus on olnud erakorraliste asjaolude tõttu märkimisväärselt häiritud. Kuna piiranguid on pikendatud, siis on ka kompensatsioon esialgu plaanitust suurem. Avaldusi hakatakse vastu võtma esmaspäeval, 1. veebruaril.
Töötukassa alustab palgatoetuste avalduste vastuvõtmist, toetust suurendati
  • Foto: Liis Treimann
Töötukassa kompenseerib palgakulu nendele ettevõtjatele, kellel on töötajaid Harjumaal või Ida-Virumaal ja kelle tegevus oli erakorraliste asjaolude tõttu 28. detsembrist 31. jaanuarini (toetuse pikendamise kohta lähe täpsemalt SIIT) märkimisväärselt häiritud. Töötasu toetust makstakse äriühingule, välismaa äriühingu filiaalile, mittetulundusühingule, sihtasutusele või füüsilisest isikust ettevõtjale.

Seotud lood

Saated
  • 27.01.21, 07:00
Töötukassa panustab töötajate oskuste arendamisele 48 miljonit
„Töö ja palkˮ on sel korral digioskuste lainel. Nimelt uuendas töötukassa sellest aastast tööandjatele pakutavat koolitustoetust, mis katab ka töötajate digioskuste arendamise koolitused. Saates räägimegi asjatundjatega sellest, mida koolitustoetus endast täpsemalt kujutab ja millistel tingimustel seda taotleda saab. Oma ettevõtte kogemust töötajate digioskuste arendamisel jagab ka ABB ekspert.
Uudised
  • 14.01.21, 07:38
Koolitustoetus tööandjale: uued tingimused 2021. aastal
Koolitustoetus on tööandjale töötajate teadmiste ja oskuste arendamiseks makstav toetus. 2021. aastast saab töötukassalt taotleda koolitustoetust ka töötajate info- ja kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) oskuste arendamiseks.
Uudised
  • 15.01.21, 07:09
Koolitustoetus töötajate värbamiseks
Koolitustoetus on tööandjale töötajate teadmiste ja oskuste arendamiseks makstav toetus. Töötajate värbamiseks saavad tööandjad koolitustoetust taotleda kindlaks määratud põhikutsealade töötajate koolitamiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele