• 08.03.21, 09:21

Kuidas kriisis töötajate vaimset tervist hoida?

Üleilmne epideemia hoiab tööandjatel iga päev fookuses mitmeid küsimusi ja ülesandeid, millele varasemast kogemusest töötajate vaimse tervise toetamisel alati ehk vastust võtta polegi: kust jookseb piir tööandja ning igaühe enda võimaluste ja vastutuse vahel? Kuidas saab tööandjana kriitilistes olukordades abi ja toetust pakkuda ning ka ise püsima jääda? Kuidas aidata oma inimestel üksteist toetada?
Kuidas kriisis töötajate vaimset tervist hoida?
  • Foto: Pexels

Mida saab teha tööandja?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele