Tööandja väärtuspakkumine – luba seda, mida päriselt teed
Millele mõelda väärtuspakkumise loomisel ja keda selle koostamisse kaasata? Lihtsalt ilusast müügijutust ei piisa, mistõttu on toimiva väärtuspakkumise puhul kõige alus see, et väljaöeldud hüved ka tõesti eksisteeriksid.
Tööandjatena soovime enda meeskonda inimesi, kes on motiveeritud ja valmis pikaaegseks koostööks. Suurepärastest spetsialistidest on alati puudus, kuid hästi läbi mõeldud ja strateegiliselt ellu viidud tööandja bränding võib aidata tööturul eristuda.
Talendijuhtimise eesmärk on tulemusliku kultuuri loomine ehk soov mõista, mis aitab kaasa töötajate heade tulemuste saavutamisele. Kuidas aga kujundada toimivat talendistrateegiat?
„Arenguvestlus” on mõnes ettevõttes kujunenud vaat et sõimusõnaks, mida viisakas inimene kaine peaga suhu ei võta. Tegelikult ei peaks see nii olema, sest arenguvestlus aitab areneda mõlemal vestluse osalejal ja ettevõttel tervikuna.
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.