Autor: Sandra Sultsing • 26. aprill 2021

Tööandja väärtuspakkumine – luba seda, mida päriselt teed

Millele mõelda väärtuspakkumise loomisel ja keda selle koostamisse kaasata? Lihtsalt ilusast müügijutust ei piisa, mistõttu on toimiva väärtuspakkumise puhul kõige alus see, et väljaöeldud hüved ka tõesti eksisteeriksid.
Elisa värbamisjuht Keishy Margus (vasakul) ja personalipartner Riina Ilves
Foto: Jake Farra

Asjast räägivad Elisa personalipartner Riina Ilves ja värbamisjuht Keishy Margus.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456