Tööandjatena soovime enda meeskonda inimesi, kes on motiveeritud ja valmis pikaaegseks koostööks. Suurepärastest spetsialistidest on alati puudus, kuid hästi läbi mõeldud ja strateegiliselt ellu viidud tööandja bränding võib aidata tööturul eristuda.

- Finants ja Marketing OÜ asutaja ja turundusjuht Kaire Tammer
Tööandja brändingu mõte on olla tööandjana atraktiivsem kui teised samadele töötajatele konkureerivad ettevõtted. See on väärtuspakkumine, milles segunevad organisatsioonikultuur, juhtimiskvaliteet, paindlikud töövõimalused, konkurentsivõimeline töötasu, arenguvõimalused ja palju muud. Tööandja bränd eksisteerib juba hetkest, kui ettevõte on palganud esimesed töötajad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas kohaneda põlvkondade erinevate ootustega, hoida inimesi vaimselt tugevana ja lubada neil olla päriselt nemad ise? Saates “Minu karjäär” selgitab Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja, miks autentsus vajab piire, miks „tööpere“ võib olla eksitav mõiste ning kuidas nooremad töötajad toovad organisatsioonidesse värske tuule, mis sunnib ka juhte oma tööviisi uuendama.