Tehisintellekt on järjest enam leidmas teed eri valdkondadesse ning HR ja personalitöö pole selles suhtes mingi erand. Keishy Margus märgib aga arvamusloos, et kui üksikuid töökohti suudab AI juba täna edukalt asendada ja paljusid toetada, siis oleme veel kaugel punktist, kus see hakkaks kandadele astuma värbajatele, personaliinimestele või teistele rollidele, mille keskmeks on inimsuhtlus.
Tehisintellekti peatsest tormijooksust võib lugeda iga päev. Mõni päev viidatakse, kuidas see hakkab asendama arendajaid, teisel päeval arste, kolmandal päeval turundusinimesi. Ei saa salata, et AI mõju on tunda kõigis neis rollides, kuid mitte veel määral, mis annaks alust laua puhtaks teha ja hakata uusi väljakutseid otsima. Nii nagu tehisintellekt on saanud arendajate või turundusinimestele asjalikuks kolleegiks, mitte nende asemikuks, ei ole nähtavas tulevikus põhjust ka karta, et töövestluseid hakkaks pidama ainuüksi robot ja värbamisotsuseid langetama tehismõistus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.