• 05.12.25, 10:30

Miks sinu ettevõte tööinspektsiooni valimisse sattus?

Tööinspektsiooni spetsialist selgitab, et ettevõtete järelevalvesse sattumine ei tähenda automaatselt probleeme, valik tehakse riskide, juhuvaliku, sihtkontrollide või vihjete alusel.
Mõne aasta tagune ametite ühisreid ehitusettevõtetesse.
  • Mõne aasta tagune ametite ühisreid ehitusettevõtetesse.
  • Foto: Andras Kralla
Tööandja küsib: Sain teate, et minu ettevõte on sattunud järelevalve valimisse. Kas meie kohta on tulnud kaebusi või miks ettevõte valimis on?

Seotud lood

Uudised
  • 07.10.25, 08:30
Heli Raidve: tunnipalk teeb palgaarvestuse täpsemaks ja õiglasemaks
Kuupalga ajastu pole veel läbi, kuid tööõiguse spetsialist Heli Raidve sõnul on üha enam tööandjaid liikumas tunnipalga suunas. Põhjus on lihtne: tunnipalk välistab ebaõigluse ja segadused, mis tekivad eriti summeeritud tööaja korral.
Uudised
  • 06.10.25, 15:34
Tööinspektsioon hoiatab: ainult juhendist ei piisa – uuel töötajal peab olema ka praktiline väljaõpe
Kui uus töötaja saadetakse pärast juhendi lugemist kohe tööle, rikub tööandja seadust ja seab ohtu nii töötaja kui ka ettevõtte. Tööinspektsiooni konsultandi sõnul peab iga uus töötaja saama lisaks teoreetilisele juhendamisele ka praktilise väljaõppe – isegi siis, kui tal on varasem kogemus sarnasel ametikohal.
Uudised
  • 18.09.25, 09:51
Töötajal on õigus tööajal puhata – rohkem, kui seni arvanud oled
Füüsiliselt või vaimselt raske töö nõuab sagedasemaid puhkepause. Tööinspektsioon selgitab, et nende kestus ja arv sõltuvad riskianalüüsist ning töötajate tegelikust taastumisvajadusest – ühest lõunast ja lühikesest pausist ei pruugi alati piisata.
Uudised
  • 08.09.25, 11:11
9 tundi püsti. Tööinspektsioon: istumiskeeld pole seadusega kooskõlas
Pika vahetuse püstijalu töötamine pole pelgalt ebamugav, vaid seab tööandja seaduse silmis keerulisse olukorda.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele