• 01.12.25, 15:43

Läbipõlemise ennetus on juhtimisotsus

Kui inimene põleb läbi, kellel on vastutus? Temal endal? Tööandjal? Juhil?

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Juhtimis- coach ja koolitaja Reelika Ojakivi
  • Juhtimis- coach ja koolitaja Reelika Ojakivi
Kõige lihtsam on öelda: "Igaüks vastutab iseenda heaolu eest." Jah, see on tõsi. Aga see pole kogu tõde. Enesejuhtimisel on oluline roll, aga sellest üksi ei piisa, sest me veedame suure osa oma ajast tööl. Sealne keskkond ja juhtimiskultuur omab nii suurt mõju töötajate vaimsele tervisele. Seetõttu ei saa vastutus jääda ainult inimesele endale. Läbipõlemise ennetamine on ühisvastutus.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.03.25, 09:00
Artur Praun: pidevalt täistuuridel töötaja on kui tiksuv pomm
Toksilist produktiivsust ja soovi üliinimlikult pingutada tuleb ette paljudes organisatsioonides, ent hea juht teab, et see on nii töötajatele kui ka tööandjale kahjulik kultuur, kirjutab Elisa ärikliendiüksuse juht Artur Praun.
Saated
  • 08.09.25, 12:30
Tööst tingitud läbipõlemise või ärevuse korral saab tööandjalt hüvitist nõuda
Kui töökeskkonna psühhosotsiaalsed ohutegurid on põhjustanud töötajal kutsehaiguse, saab ta tööandjalt tervisekahju eest hüvitis nõudat.
Uudised
  • 14.08.25, 09:27
Toksiline lojaalsus – kui heal töötajal lastakse vaikides läbi põleda
Töötaja, kes on alati valmis appi tulema, ei kurda kunagi ja kelle peale saab igas olukorras kindel olla – selline inimene tundub iga juhi unistus.
Uudised
  • 03.07.25, 10:00
Ületöötamine pole moes!
Töö- ja eraelu balansis hoidmine on teema, mis kimbutab tänases kiires töökeskkonnas väga arvukal hulgal töötajaid ja juhte, ning ka teema, millega tihtipeale coach’i poole pöördutakse.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele