• 02.12.25, 10:00

Innovatsioon ei ole õnneasi ehk KPI, mida juhid ei mõõda, aga peaksid

Sageli öeldakse, et ideed ei loe ja teostus on kõik. See kõlab enesekindlalt ja loogiliselt – tulemusi loovad teod, mitte mõtted. Aga mis siis, kui see arusaam on ohtlikult poolik?
Loovusaida partner Indrek Maripuu
  • Loovusaida partner Indrek Maripuu
Mis siis, kui teostus on vaid jäämäe nähtav tipp – ja tõeline konkurentsieelis peitub hoopis selles, kui kiiresti ja kui palju uusi ideid meeskond üldse suudab luua?

Seotud lood

Uudised
  • 24.11.25, 09:00
Endine Google X-i tippjuht: Eestil on tehisaru ajastul suurriikide ees eelis
“Kapitalism jõuab murdepunkti”
Tehisintellekti ümber kujundatud maailmas ei määra edu enam suurus ega võim, vaid taiplikkus ja kiirus, milles peitub väikeste riikide, nagu Eesti, eelis, kirjutas Äripäev.
Uudised
  • 07.11.25, 12:16
Koosolekud on peegel ettevõtte toimimisele – kas kohtume selleks, et luua või põgeneda?
Kuidas muuta juhtimine inimlikumaks ja teadlikumaks nii, et see looks väärtust, mitte ei kulutaks inimeste energiat?
Uudised
  • 01.07.25, 09:00
Robotid ei küsi palka – tööstus panustab jõuliselt AI-sse ja robootikasse
Uuring: 46% ettevõtetest plaanib kahe aasta jooksul investeerida AI-sse
Kui nelja aasta eest nentis üle 40% ettevõtetest, et neil pole aega, raha ega teadmisi, kuidas tööd digitaliseerida või automatiseerida, siis tänavusest Swedbanki tööstusuuringust selgus, et nüüdseks on kahtlejaid poole vähem.
Arvamused
  • 30.06.25, 09:00
Martin Rajasalu: Lõpetame teesklemise, et tehisintellekt ei muuda meie tööd
Töötajad kasutavad tehisintellekti, olenemata sellest, kas ettevõtted on tehisaru omaks võtnud või mitte – see on juba kohal.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele