Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja energia ja kirg parema teeninduse ja organisatsioonikultuuri vastu peegeldub igast sõnast. Tema sõnum on selge: teadvustamine on juhtimise võti ning inimeste mõistmine nõuab kohalolu ja avatust.
Varasemalt personalivaldkonnas töötanud Viiroja liitus Tele2-ga pea viis aastat tagasi. “See oli nagu koju jõudmine – siin on minu tüüpi inimesed, kellega jagame samu väärtusi,” kirjeldas Viiroja, kes tollal alustas teenindusguru ametist. “Vedasin suure kire ja hoolivusega parima teeninduse mõttemustreid. Olin ise ettevõttes eeskujuks parima (sise)teenindusega, inspireerisin, koolitasin ja toetasin inimeste arengut, et pakkuda meie sõpradele parimat kogemust,” kirjeldas Viiroja, mõeldes sõprade all kliente.
Seotud lood
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.