Autor: Helen Roots • 26. jaanuar 2024

Värbamisturundusauhinnad ootavad silmapaistvaid tööandja brändingu ja värbamisturunduse tegusid

Instar ja CV-Online soovivad ka tänavu tunnustada neid, kes värbamist turundades ja end tööandjana brändides eriliselt silma on jäänud. Kui tead mõnda ägedat turundustegu, siis anna sellest kindlasti teada!
Kickoff 2023
Foto: Andrei Ozdoba

Kokku oodatakse organisatsioonide silmapaistvaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegude nominatsioone koguni 14 kategoorias:

1) kandidaadikogemus

2) töötajakogemus

3) loovlahendus, innovatsioon

4) järelkasvu tegevused

5) mitmekesisus ja kaasamine

6) tööandja saadikud sh. töötaja soovitus, pühendumus, oma töötajad

7) üritused ja sündmused

8) veebileht

9) video

10) töökuulutus

11) digimeedia kampaania

12) integreeritud kampaania

13) tööandja brändi terviklahendus

14) tööandja brändi juhtimine

Miks me seda teeme?

Soovime tunnustada Eesti silmapaistvamaid, edukamaid ja sihtrühmi kõnetavamaid tööandja brändingu ja värbamisturunduse tegusid. Soovime, et Eesti tööturg paremini toimiks – et tööotsijateni jõuaks veel sisukamad tööalased väljakutsed ning tööpakkujad leiaks seeläbi sobivad inimesed.

Eelmine aasta esimest korda tutvustatud töötajakogemuse kategooria võitis Helmes oma people first kultuuri loomise ja hoidmisega organisatsioonis. Tänu people first kultuurile on Helmeses voolavus langenud, inimesed ei taha ettevõttest lahkuda ning lausa 40% uutest töötajatest leitakse läbi omatöötajate soovituste.

Eelmise aasta võitjate hulka kuulusid lisaks Helmesele veel SA Noored Kooli, Nortal, BENU apteegid, GPV Estonia, Fujitsu Estonia, Viru vangla, Hurtigruten Estonia, Bolt, Sanomar Kinnisvarahooldus, Swedbank, Circle K Eesti, HANZA Mechanics Tartu ja Breakwater Technology.

Breakwater Technology võit kategoorias “Tööandja brändi juhtimine 2022” ja eriauhind “Kuldkala” puhul oli tegemist tõeliselt süsteemse, pikaaegse ja läbimõeldud lähenemisega tööandja brändi juhtimise osas.

Värbamisturundustegudest oli üks silmapaistvatest töödest Sanomar Kinnisvarahooldus ja nende töökuulutused Tinderi moodi. Traktoristideks oodati hakkajaid, hea tervisega inimesi, kellel oleks palju vaba aega ning võimalik ebatraditsioonilistel aegadel tööl käia – miks mitte proovida ilma perekohustusteta noormeestele just Tinderi kaudu silma jääda?

Tänavu kuulutame esimest korda välja ka aasta tööandja brändingu spetsialisti!

Tiitli eesmärk on tunnustada Eesti tööandja brändingu spetsialisti, kes on 2023. aasta jooksul silma paistnud innovatiivsuse ja tulemuslikkuse poolest. Aasta tööandja brändingu spetsialistil on suurepärased teadmised tööandja brändingust, ta on tegelenud süsteemselt tööandja brändi loomise või juhtimisega, ta on tööandja brändingu valdkonna arvamusliider.

Auhinnale saab nomineerida isikuid, kes tegelevad tööandja brändi tegevustega nii ettevõttes kui agentuuris. Kandidaadiks saab esitada värbamise-, personali-, kommunikatsiooni-, turundusprofessionaali, kes pühendab oma töös tööandja brändi teemadele 50% või rohkem.

Oma lemmiku saad nomineerida SIIN!

Nomineerimine kestab kuni 31.01.2024. Tööde nomineerimine on tasuta! Konkursi tulemused koos praktiliste ja inspireerivate lugudega võtame kokku 13. märtsil Erinevate Tubade Klubis Tallinnas.

Konkursi ja ürituse korraldajad on Instar ja CV-Online (CV.ee).

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456