• 24.04.24, 09:00

Juhi julgus istuda „kuumal toolil“

Üks sisekommunikatsiooni nurgakive tänases moodsas juhtimiskeskkonnas on see, et tippjuht on oma inimestele avatud ja kättesaadav. Ust ei saa sulgeda pelgalt sellepärast, et „mul on vaja firmat juhtida“, või peita end vabanduse taha, et kõik on ju niikuinii kaugtööl. Ammugi ei saa vältida dialoogi, kartes ebamugavaid küsimusi.
Elisa kommunikatsioonijuht Marika Raiski jagab seekord kogemust juhtimise vallast.
  • Elisa kommunikatsioonijuht Marika Raiski jagab seekord kogemust juhtimise vallast.
  • Foto: Jake Farra
Tänapäeva tippjuht pole enam direktor, kes istub kuskil kõrgel klaaskupli all või keda töötajad näevad ja kuulevad korra poole aasta jooksul suvepäevadel või jõulupeol. Ta peab olema inimeste lähedal, olenemata sellest, kas töötatakse koos kontoris või tehakse enamjaolt kaugtööd. Mõistetavalt on tippjuhtide kalender väljakutseline, kuid regulaarsed kommunikatsioonirutiinid töötajatega on olulisel kohal. Mida suurem on organisatsioon, seda keerulisem on jõuda iga töötajani personaalselt. Millised on hübriidtööajastul tippjuhi suhtluskanalid oma töötajatega ja mida silmas pidada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele