Üks sisekommunikatsiooni nurgakive tänases moodsas juhtimiskeskkonnas on see, et tippjuht on oma inimestele avatud ja kättesaadav. Ust ei saa sulgeda pelgalt sellepärast, et „mul on vaja firmat juhtida“, või peita end vabanduse taha, et kõik on ju niikuinii kaugtööl. Ammugi ei saa vältida dialoogi, kartes ebamugavaid küsimusi.
- Elisa kommunikatsioonijuht Marika Raiski jagab seekord kogemust juhtimise vallast. Foto: Jake Farra
Tänapäeva tippjuht pole enam direktor, kes istub kuskil kõrgel klaaskupli all või keda töötajad näevad ja kuulevad korra poole aasta jooksul suvepäevadel või jõulupeol. Ta peab olema inimeste lähedal, olenemata sellest, kas töötatakse koos kontoris või tehakse enamjaolt kaugtööd. Mõistetavalt on tippjuhtide kalender väljakutseline, kuid regulaarsed kommunikatsioonirutiinid töötajatega on olulisel kohal. Mida suurem on organisatsioon, seda keerulisem on jõuda iga töötajani personaalselt. Millised on hübriidtööajastul tippjuhi suhtluskanalid oma töötajatega ja mida silmas pidada?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.