Organisatsioonis pakutakse spetsialistile juhi kohta, spetsialist võtab selle vastu ja hakkab hooga inimesi juhtima. Mõne aja pärast on kuulda meeskonnaliikmete rahulolematust uue juhtimisstiiliga. Mida teha, et spetsialistist juhiks saanud töötajast kujuneks hea juht?

- Juhi mõju on isiklik võim, mis tuleneb tema välimusest, maneeridest, kehakeelest, käitumisest, kõnest ja keelekasutusest ning kõigest muust, mis muudab selle inimese ainulaadseks.
- Foto: Pexels
Värske juht on kurnatud, sest püüab tegeleda kõigi võimalike teemadega. Väiksemaidki muudatusi ja otsuseid tuleb juhiga kooskõlastada. Juht püüab kõigi meeskonnaliikmete tööd üle kontrollida ja teada vastuseid kõigile küsimustele. Kui ta rahulolematust ka tajub, ei oska ta sellega midagi peale hakata ja püüab kõike eelnevalt veelgi püüdlikumalt sooritada. Töötajad tunnevad, et nende panust ei hinnata, autonoomsus on piiratud, usaldus mureneb ja seetõttu hakatakse kaaluma lahkumist. On see olukord tuttav? Miks see nii on ja mida teha?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.