• 27.10.25, 11:00

Vaimse tervise kriisi juured peidavad end vaimsuse puudumises

Äri- ja ettevõtlusmaailmas on täna juba pea igapäevaseks teemaks vaimne tervis – ärevus, läbipõlemine, tähenduse kadumine ja pühendumuse langus. Vähem julgetakse aga rääkida kriisi päris põhjustest.
Juhtimiskoolitaja ja mentor Ivar Raav
  • Juhtimiskoolitaja ja mentor Ivar Raav
  • Foto: Karen Härms
Enam kui 15-aastase juhtimiskogemusega juhtimiskoolitaja ja mentor Ivar Raav usub, et vaimse tervise kriisi põhjused ei peitu mitte psühholoogias, vaid isikliku vaimsuse puudumises, ja seda nii inimeste kui ka organisatsioonide tasandil.

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.25, 09:00
Töökius tahavaatepeeglist
Ta oli noor, kiire, särav ja edukas – täpselt selline juht, keda iga organisatsioon ihaldab. Üheksa kuu pärast oli tema töö muutunud lahinguväljaks ja iga kohtumine ellujäämiskursuseks. See on lugu töökiusust, mis hiilib ligi tasa ja kus “tublidus” muutub lõksuks.
Arvamused
  • 24.10.25, 10:00
Kaija Teemägi: juhtimise kunst algab enesejuhtimisest
Kui me tahame juhtidena olla inspireerivad, usaldusväärsed ja mõjusad, siis peame esmalt suutma säilitada õpihimu ja oskuse puhata, kirjutab Elisa personaliüksuse juht Kaija Teemägi.
Uudised
  • 23.10.25, 16:01
Neli viisi, kuidas luua keskkond, kus meeskonna potentsiaal saab kasvada
Tänapäeva organisatsioonides on meeskonnad rohkem kui lihtsalt töö tegijad – nad on ettevõtte vereringe ja närvisüsteem, mis hoiab organisatsiooni elujõulisena, usub koolitaja, coach ja superviisor Liis Süsmalainen.
Arvamused
  • 21.10.25, 09:45
„Ma ei tea” on julguse test: juhid ja ChatGPT sama peegli ees
Mille poolest ChatGPT ja juhid sarnanevad? Küsimuse püstitus on ehk üllatav, kuid tõepoolest on ChatGPT ja juhtide käitumises analoogiaid. Kas või üks ühine harjumus: mõlemal on keeruline tunnistada, kui vastust ei ole.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele