• 23.10.25, 09:30

Heli Raidve: on ainult kaks aega – tööaeg ja puhkeaeg. Kõik muu on väljamõeldis

Ligi 10 aasta tagune Euroopa Kohtu otsus sätestab, et tööõiguse mõistes on olemas kaks aega – tööaeg ja puhkeaeg, mingit kolmandat aega ei ole.
Heli Raidve: on ainult kaks aega – tööaeg ja puhkeaeg. Kõik muu on väljamõeldis
Selle otsuse järgi tuleb asjaoludest sõltuvalt määrata, kas valveaeg ja lähetusse sõit on tööaeg või puhkeaeg, kuid see ei saa olla mingi kolmas aeg. Kuidas neid kaht eristada? Kevadisel Personaliuudiste tööõiguse seminaril andis tööõiguse spetsialist Heli Raidve selleks järgmised juhtnöörid:

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.25, 09:05
Kas tööandja saab dikteerida tööteekonna või sõiduks kasutatava rakenduse?
Kui töötaja kasutab isiklikku sõiduautot tööalaste sõitude tegemiseks, saab tööandja selle eest töötajale hüvitist maksta maksuvabalt, selgitab advokaadibüroo Cobalt advokaat Kerstin Tang. Mida aga võtta isikliku sõiduauto hüvitise puhul aluseks töösõitude kilometraaži arvestamisel?
Uudised
  • 14.10.25, 00:53
Kas töökoha jõulupeol osalemine saab olla kohustuslik?
Tööinspektsiooni juht Kaire Saarep selgitas, millal on töökoha jõulupeol osalemine kohustuslik.
Uudised
  • 08.10.25, 12:17
Kui test muutub tööks – kus jookseb piir ausa hindamise ja tasuta panuse vahel?
Kas sina läheksid sööma restorani, kus peaksid enne kolm tundi tasuta nõusid pesema?
Tööandjad näevad iseseisvaid proovitöid kasuliku hindamisvahendina, tööotsijad aga tasuta tööna, mille tulemusi kasutatakse mõnikord ka neid tööle võtmata.
Uudised
  • 07.10.25, 08:30
Heli Raidve: tunnipalk teeb palgaarvestuse täpsemaks ja õiglasemaks
Kuupalga ajastu pole veel läbi, kuid tööõiguse spetsialist Heli Raidve sõnul on üha enam tööandjaid liikumas tunnipalga suunas. Põhjus on lihtne: tunnipalk välistab ebaõigluse ja segadused, mis tekivad eriti summeeritud tööaja korral.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele