Hea klienditeenindaja olgu sõbralik nagu koer, kannatlik nagu krokodill ja minema vooluga kaasa nagu saarmas
Hea teenindus on enamat kui elementaarne viisakus ja kiired vastused. Kuigi klienditeenindaja amet võib jääda igapäevaostude taustal sageli märkamatuks, on just nende roll see, mis kujundab kaupluste õhkkonna ja kliendikogemuse.
Prisma töötajad on üksmeelel, et töökoha teevad eriliseks ennekõike kolleegid.
Foto: Andrei Ozdoba
Teadupärast pole töö teenindusvaldkonnas meelakkumine, vaid täis mitmesuguseid proovikive. Hea teeninduse kuu raames jagavad oma tööga seonduvaid mõtteid ja kogemusi Prisma Peremarketi ja Tallinna Sadama töötajad ja esindajad.
Teenindustöötajad puutuvad päevast päeva kokku klientide solvava ja ahistava käitumisega, mis mõjutab nii nende vaimset tervist kui töömotivatsiooni. Tööandja ülesanne on pakkuda töötajatele tuge ja luua keskkond, kus selline käitumine ei jää märkamata ega lahenduseta.