Üleilmne personalitöö uuring | 4 müüti, mis kõige rohkem pärsivad töötajate tootlikkust
Üleilmselt tegutseva uuringufirma Gartneri personalitöö ja töötajate tootlikkuse kasvatamise uuring tuvastas neli müüti, mis pärsivad enim töötajate tootlikkuse kasvu.
Gartneri andmetel loodavad küsitletud firmajuhid üle maailma oma ettevõtete arendamisel tänavu ja lähitulevikus enim just töötajate tootlikkuse tõusule. Sealjuures peavad personalijuhid tegelema nelja üha enam maad võtva efektiivsuse müüdiga, mis mõjutavad enim ettevõtete võimet saavutada soovitud kasv.
Kaugtöö edu võti peitub usalduses ja läbimõeldud koostöös: põhjendamatud kontoripäevade nõudmised võivad töötajaid hoopis eemaldada meeskonnatunnetusest ja väärtuslikust panusest.
Paljude kommunikatsiooni ja tööandjabrändingu tiimide töölaual on juba kuid põnev väljakutse – hübriidtöö kommunikatsioon. Kuidas õiged sõnumid õigel ajal organisatsiooni siseklientideni ehk töötajateni viia?
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.