Kaugtöö edu võti peitub usalduses ja läbimõeldud koostöös: põhjendamatud kontoripäevade nõudmised võivad töötajaid hoopis eemaldada meeskonnatunnetusest ja väärtuslikust panusest.

- Riina Soggar-Henk tegemas distantstööd matkabussiga ringi rännates.
„Põhjendamatud kontoripäevade nõudmised oleks selge märk usaldamatusest,“ ütleb 13 aastat täiskohaga kaugtööd teinud IT-arenduse ja ärikonsultatsiooniettevõtte FINEST analüütik Riina Soggar-Henk, kelle kogemus näitab, et kaugtöö toimimiseks peavad nii töötaja kui ka tööandja tegema teadlikke pingutusi, et tagada usaldus, efektiivne infovahetus ja meeskonnatunne – sõltumata füüsilisest asukohast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hästi korraldatud hübriidtöö on kasulik nii töötajatele kui ka tööandjatele. Selgete reeglite ja töötajate kaasamisega loote tasakaalu, mis toetab mõlemaid.
5 soovitust juhile ülitõhusa kaugtöötiimi loomiseks
Rootsi muusikaplatvorm Spotify vastandus üleilmsele kaugtöö vähendamise lainele teatega suures välireklaamis, et nende töötajad suudavad ise otsuseid teha ja võivad töötada ükskõik kust.
Aasta lõpus tehakse uueks prognoose, ka personaliettevõtte Manpower Eesti töötajad panid traditsiooniliselt kirja kümme tööturgu puudutavat ennustust.
Kaugtöö ja kontorisse naasmise otsused toovad esile paradoksaalse vajaduse nii iseseisvuse kui ka kuuluvustunde järele. Tasakaalu leidmine nende vahel nõuab organisatsioonidelt teadlikku lähenemist, et luua tõhus koostöö ja samas säilitada töötajate rahulolu.
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.