• 08.12.25, 09:39

Selgusid Eesti parimad praktikameistrid

Suuremaid tööandjaid esindav Eesti Tööandjate Keskliit tunnustas täna konkursi “Parim praktika 2025” võitjaid. Žürii valikul said auhinnad nii kõige silmapaistvamad praktikandid kui ka parimaid praktikavõimalusi pakkuvad ettevõtted.
Konkursi “Parim praktika 2025” võitjad ja tööandjate esindajad.
  • Konkursi “Parim praktika 2025” võitjad ja tööandjate esindajad.
  • Foto: Maido Parv
Eesti Tööandjate keskliidu volikogu liige, tööturu töörühma juht ja konkursi žürii liige Ain Käpp selgitas, et 10. sünnipäeva tähistav toimuv konkurss tõestab, kuidas praktikavõimaluste pakkumine annab konkurentsieelised nii tööandjale kui noorele.

Seotud lood

Uudised
  • 14.11.25, 13:27
Selgusid konkursi „Parim praktika 2025“ esikolmikud
Eesti Tööandjate Keskliidu tänavu juba uhket kümnendat aastapäeva tähistavale konkursile “Parim praktika 2025“ esitati rekordilised 104 avaldust.
Uudised
  • 30.09.25, 10:00
Välistalent Eestis: ettevõtete päris kogemused ja õppetunnid
Üha rohkem Eesti ettevõtteid seisab silmitsi küsimusega, kuidas leida ja hoida tipptalenti. Tööjõupuudus, eriti spetsiifiliste oskustega ametikohtadel, on reaalsus pea igas sektoris.
Uudised
  • 25.09.25, 12:45
Luues kasvulava tulevikutegijatele: väikehaigla näitab teed
Järelkasvu ei taga üksnes koolipingis õpitu, vaid eelkõige kogemus ja tugi päris töö keskel. See tõde on hästi teada ravijuht Edward Laanele Kuressaare Haiglast, mida Tööandjate Keskliit tunnustas parima regionaalse praktikakohana.
Saated
  • 02.09.25, 15:45
Praktikakoht kui talentide katsepolügoon – nutikas tööandja ei jäta seda kasutamata
Kui praktikaprogramm on strateegiliselt üles ehitatud, toob see tööandjale rohkem kasu kui vaid abikäed suveks.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele