• 14.05.20, 10:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaugtöö nõuab uusi motiveerimisviise

Kuigi paljud sotsiaalselt aktiivsemad inimesed ootavad juba pikisilmi kontoritesse naasmist, muudab viimastel kuudel toimunu töösuhteid jäädavalt ja ilmselt ei lange kaugtöö osakaal enam kunagi tagasi kriisieelsele tasemele. Kriis tõi välja ametikohad ja tööülesanded, mis ei eelda füüsilist kohalolu. Ettevõtted peavad leidma uusi viise töötajate motiveerimiseks, et ka harva kohtuvas tiimis ei kaoks ära meeskonnatunne.
Coop Panga personalijuht Janika Valliste
  • Coop Panga personalijuht Janika Valliste
  • Foto: Andres Laanem
Kaugtöö laialdasema rakendamise takistused pole enam ammu seotud tehnoloogia või töövahenditega. Takistas pigem sissejuurdunud töökorraldus – juhtidel puudus kogemus suurema hulga kaugtööl viibivate inimeste tööprotsesside korraldamisel. Eriolukorras, kui paljud meeskonnad jäid kodukontoritesse, suutis enamik inimesi ja ettevõtteid üllatavalt kiiresti uute tingimustega kohaneda. Personalijuhina näen, et inimeste põhiolemus distantsilt töötades ei muutu, kuid kriitilistes oludes tulevad nii iseloomuomadused kui ka meeskondade tugevused ja nõrkused paremini esile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele