Inimeste ootused teenindusele on kerkinud nagu pilvelõhkujad Tornimäele. Algajale teenindajale tuleb appi teenindav juht, kes hoolitseb selle eest, et õiged inimesed oleks õigetel ametikohtadel.

- Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja on veendunud, et kui rohkem inimesi klienditeenindaja rolli prooviks, oleks meil eneseteadlikum ja tolerantsem ühiskond.
- Foto: Tele2 Eesti
Hiljutine klienditeeninduse uuring kinnitab, et head teeninduskogemust peetakse hügieenifaktoriks, ent samal ajal on teenindajad hädas inimestega, kes võtavad neid iseenesestmõistetavalt, kuid ise sellesse suhtlusesse positiivselt ei panusta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.