Autor: Joosep Põllumäe, Elisa valdkonnajuht • 17. juuni 2024

Kuidas juhtida IT-tiime? Eriti oluline on see küsimus tehnilisemate rollide puhul

Kui arendaja ei tea, milleks ta koodijuppi kirjutab või kuidas äripoolel tema töö tulemust kasutatakse, ei saa ta tegelikult oma ekspertteadmistega panustada. Kuidas panna spetsialistid mõistma, et nad on osa millestki suuremast, mitte lihtsalt oma asja kallal nokitsejad?
Mida kaugemal on töötaja klientidest, seda vähem suudab ta panustada ärilise edu tootmisse (pilt on illustratiivne).
Foto: Vilius Kukanauskas / Pixabay

Suuremas ettevõttes pole haruldane, et kiire töötempo käigus jääb tähelepanuta laiem vaade. Iga inimene tegeleb oma töölõiguga, muretseb oma eesmärkide pärast ega jõua mõeldagi, kuidas tema töö mõjutab kogu organisatsiooni laiemaid sihte. See on mure nii tehnilisemate rollide, eesliinitööde kui ka mõnikord juhtide puhul, mistõttu on see teema, millele tuleks igal ettevõttel mõelda.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456