• 05.01.18, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas taltsutada otsekohest ja jutukat töötajat

Kui sinu alluvuses on töötaja, kes domineerib igas vestlustes ja dikteerib sündmuste kulgu, siis kuidas tagada, et ta ei häiriks kõigi teiste töötamist?
Sea paika ajaline piirang, kui kaua keegi koosoleku ajal sõna saab, näiteks ütle alustuseks: „Käsitleme seda teemat 15 minutit, iga osaleja saab sõna kõige rohkem viieks minutiks.”
  • Sea paika ajaline piirang, kui kaua keegi koosoleku ajal sõna saab, näiteks ütle alustuseks: „Käsitleme seda teemat 15 minutit, iga osaleja saab sõna kõige rohkem viieks minutiks.”
  • Foto: SHRM
Kriuksuvat ratast hooldatakse ja õlitatakse, aga mõnikord on kriuksuv ratas lihtsalt tüütult ärritav. Kui oled juht ja sul on kontoris kriuksuv ratas – inimene, kes on alati innukas oma arvamust avaldama, nõu andma ja koosoleku ohjamist enda kätte haarama –, siis kuidas hoolitseda selle eest, et ta ei rikuks kõigi teiste päeva?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele