Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tule, nagu oled
Eelmisel sügisel lansseeris Swedbank uue laia kõlapinda saanud tööandja mainekampaania „Tule, nagu oledˮ.
Tööandja brändingu puhul on ettevõttes välja kujunenud arusaam, et iga paari aasta tagant teeme põhjaliku mainekampaania, mille külge seome hiljem jätkukampaaniaid. Samuti on igapäevase tööandja mainekujunduse oluline kandja sotsiaalmeedia, töötajate näitamine ning töökuulutuste mänguline ja fantaasiarikas turundus.
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.