Jaga lugu:

CV.ee alustab laiaulatuslikku sotsiaalkampaaniat „Mina tean!”

3. juunist kuni 31. augustini teeb CV.ee teravmeelselt ausat ja inspireerivat sotsiaalkampaaniat „Mina tean!”, millega soovitakse panna Eesti inimesi mõtlema oma töö tähenduslikkuse peale. Viimased uuringud kinnitavad, et 2/3 inimestest usuvad, et nad teevad tööd, mis neile ei meeldi ja kus nad õnnelikud pole.

Foto: Photobox/Panthermedia

„Liiga palju on neid inimesi, kes ei tea, miks nad teevad seda tööd, mida nad teevad. Ja seda on näha nii praeguse tööturu värbamisprotsessides, kus sageli ei teata, kuhu kandideeritakse ja miks ning see väljendub ka ettevõtte sisemistes rahulolu- ja väärtusuuringu tulemustes, kus inimesed pole rahul oma olemasoleva töökohaga. Tööl käivate inimestena investeerime keskmiselt iga nädal 40 tundi oma ajast töö alla ja kurb oleks mõelda, kui see aeg on täies negatiivseid mõtteid ja tundeid, mis meid inimestena kuidagi ei toeta. Olen täiesti veendunud,et inimene, kes märkab oma töö mõju ja tähenduslikkust, omab palju motivatsiooni teha mistahes tööd ja on sageli tervikuna rahul oma eluga”, kommenteerib kampaania sügavamat mõtet CV-Online Estonia turundusjuht Maris Viires.

Kampaaniaga on juba liitunud mitmed tuntud nimed, näiteks laulja Getter Jaani, Riigikogu liige Viktoria Ladõnskaja, Boost Yourselfi asutaja Sven Nuum, naisinverstor Kristi Saare, motivatsiooni- ja enesejuhtimise koolitaja Indrek Rahi ja mitmed teised. CV.ee kutsub kampaaniaga liituma ja oma lugusid jagama kõigil Eesti inimestel ja julgustada seekaudu inimesi tegema ise tööd selle nimel, et neil oleks töörõõm ja -motivatsioon.

„Loodetavasti jõuab üleskutse suuremalt ka Eesti ettevõteteni, sest kui juba terved kollektiivid ühise jõuga kampaania taha astuvad, on võimalik terve töökultuuri edendamiseks palju ära teha. Mis võiks olla parem, kui õige inimene õigel töökohal või siis praegusel juhul, kui inimene teab, mis on tema töö tähenduslikkus. Töö mõju ja olulisuse selgitamine on suuresti alguses juhi vastutus, kuid see on väga palju ka kolleegide endi vastutus,” sõnas Thomas International Balticsi asutaja, Indrek Rahi.

Kampaanias osalevate inimestega on võimalik tutvuda www.cv.ee/minatean lehe vahendusel ning alates augustist jõuab kampaania aktiivsemalt ka Eesti tänavapilti.

Jaga lugu:
PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

Personaliuudised.ee toetajad:

Kai Miller
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136kai@personaliuudised.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee