Juba 14. novembril jõuab Eestisse tööandja turunduse maailmatasemel tipptegija Brett Minchington, kes on üks valdkonna teerajajaid. Ta on rahvusvaheline tööandja brändingu strateeg Austraaliast. Brett Minchington viib Eestis läbi tööandja turunduse juhtimise meistriklassi, mis toimub Kultuurikatlas ja seda korraldab Instar EBC OÜ.
![Tööandja brändingu looja Brett Minchington.](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=92aa5f0a-ce1d-5453-b4eb-fc850d48a93a&width=3840&q=70)
- Tööandja brändingu looja Brett Minchington. Foto: Krisztian Bodis
„Organisatsiooni kui tööandja kuvand mõjutab üha tugevamalt organisatsiooni tulemuslikkust. Tööandja turunduse valdkond on noor, mistõttu paljud tööandjad seisavad silmitsi küsimustega, kuidas seda teha ja kelle vastutusala see on. Brett Minchingtoni meistriklass on ainulaadne võimalus saada osa maailmatasemel tööandja brändingu parimatest praktikatest, omandada teadmised ja saada tööriistad süsteemseks edasiliikumiseks. Minchingtoni tasemel tegijaid ei satu Eestisse tihti, mistõttu ei tasu käest lasta võimalust luua oma organisatsioonile oluline konkurentsieelis, mis tasub ära lühi- ja pikaajalises plaanis nii suurele kui ka väiksele organisatsioonile,“ ütles Instar EBC OÜ tegevjuht Kersti Vannas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.