Ülle Matt • 27 jaanuar 2020
Uudised
Ainult tellijale

Hooliv organisatsioonikultuur mõjutab nii töötajaid kui ka kliente

Hooliv ja inimlik suhtumine toetavad ettevõtte tegevust ja eesmärkide saavutamist nii headel kui ka keerulistel aegadel. Töötajasõbralik suhtumine ei tähenda kindlasti ettevõtte ärifookuse hägustumist, vaid aitab paika panna ühised väärtused ja põhimõtted eesmärgini jõudmiseks.

Swedbanki personalidirektor Ülle Matt.  Foto: Jake Farra

Swedbank on aastaid panustanud ühtse organisatsiooni- ja tugeva juhtimiskultuuri arendamisse. Viimasel viiel aastal oleme aga just tugeva tööandja brändi hoidmise ja arendamise eesmärgil suunanud tegevusi varasemast rohkem organisatsiooni sissepoole, keskendunud põhjalikumalt oma väärtuste igapäevasesse järgimisse ja püüdnud vabaneda stereotüüpsest mõtlemisest. Meie üheks suunaks on viimastel aastatel olnud hooliva organisatsioonikultuuri loomine selle sõna sügavamas mõttes.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700