Ainult tellijatele
Autor: Ülle Matt • 27. jaanuar 2020
Ainult tellijatele

Hooliv organisatsioonikultuur mõjutab nii töötajaid kui ka kliente

Hooliv ja inimlik suhtumine toetavad ettevõtte tegevust ja eesmärkide saavutamist nii headel kui ka keerulistel aegadel. Töötajasõbralik suhtumine ei tähenda kindlasti ettevõtte ärifookuse hägustumist, vaid aitab paika panna ühised väärtused ja põhimõtted eesmärgini jõudmiseks.

Swedbanki personalidirektor Ülle Matt.
Autor: Jake Farra

Swedbank on aastaid panustanud ühtse organisatsiooni- ja tugeva juhtimiskultuuri arendamisse. Viimasel viiel aastal oleme aga just tugeva tööandja brändi hoidmise ja arendamise eesmärgil suunanud tegevusi varasemast rohkem organisatsiooni sissepoole, keskendunud põhjalikumalt oma väärtuste igapäevasesse järgimisse ja püüdnud vabaneda stereotüüpsest mõtlemisest. Meie üheks suunaks on viimastel aastatel olnud hooliva organisatsioonikultuuri loomine selle sõna sügavamas mõttes.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700