Autor: Ülle Matt • 27. jaanuar 2020

Hooliv organisatsioonikultuur mõjutab nii töötajaid kui ka kliente

Hooliv ja inimlik suhtumine toetavad ettevõtte tegevust ja eesmärkide saavutamist nii headel kui ka keerulistel aegadel. Töötajasõbralik suhtumine ei tähenda kindlasti ettevõtte ärifookuse hägustumist, vaid aitab paika panna ühised väärtused ja põhimõtted eesmärgini jõudmiseks.
Swedbanki personalidirektor Ülle Matt.
Foto: Jake Farra

Swedbank on aastaid panustanud ühtse organisatsiooni- ja tugeva juhtimiskultuuri arendamisse. Viimasel viiel aastal oleme aga just tugeva tööandja brändi hoidmise ja arendamise eesmärgil suunanud tegevusi varasemast rohkem organisatsiooni sissepoole, keskendunud põhjalikumalt oma väärtuste igapäevasesse järgimisse ja püüdnud vabaneda stereotüüpsest mõtlemisest. Meie üheks suunaks on viimastel aastatel olnud hooliva organisatsioonikultuuri loomine selle sõna sügavamas mõttes.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456