• 18.05.20, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitte kunagi varem ei ole olnud tööandja brändingul kaalukamat rolli kui praegu

24. aprillil toimus üks tähtsamaid sündmusi tööandja brändingu maailmas. Erinevatest Euroopa riikidest pärit tööandja brändingu spetsialistid said virtuaalselt kokku ning jagasid kuulajatega oma kogemusi, tarkusi ja nõuandeid poolteist tundi kestva veebiseminari vältel.
Tööandja brändingu ekspert Brett Minchington
  • Tööandja brändingu ekspert Brett Minchington
  • Foto: Krisztian Bodis
Seminaril osalesid Ungari, Tšehhi, Belgia, Hollandi aga ka Venemaa spetsialistid ning kindlasti üks eriala nimekamaid eksperte Brett Minchington otse Austraaliast. Eestit esindas arutelus tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht ja asutaja Kersti Vannas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele