Autor: Mailiis Ploomann • 17. august 2020

Juht, värba ise inimesed oma tiimi ehk Motivatsioonikiri on ajast ja arust | 2. osa

Sobiva töötaja leidmisele tuleb tänapäeval läheneda nagu turunduskampaaniale. Ehk kui eelnevates punktides on töö korralikult tehtud, saab tegelikult üsna hästi ära kirjeldada sihtgrupi.
Foto: Pexels

Eesmärk ei tohiks kunagi olla see, et koguda võimalikult suur hulk kandidaate. Lootuses, et vot siis on hea konkurss ja küll saab ikka hea valiku teha. Vastupidi. Selleks, et oma ettevõtte ressursse (sealhulgas iseenda omi!) kõige efektiivsemalt kasutada, peaks olema eesmärk koguda võimalikult vähe kandidaate – aga just neid õigeid.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456