• 17.08.20, 07:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juht, värba ise inimesed oma tiimi ehk Motivatsioonikiri on ajast ja arust | 2. osa

Sobiva töötaja leidmisele tuleb tänapäeval läheneda nagu turunduskampaaniale. Ehk kui eelnevates punktides on töö korralikult tehtud, saab tegelikult üsna hästi ära kirjeldada sihtgrupi.
Juht, värba ise inimesed oma tiimi ehk Motivatsioonikiri on ajast ja arust | 2. osa
  • Foto: Pexels
Eesmärk ei tohiks kunagi olla see, et koguda võimalikult suur hulk kandidaate. Lootuses, et vot siis on hea konkurss ja küll saab ikka hea valiku teha. Vastupidi. Selleks, et oma ettevõtte ressursse (sealhulgas iseenda omi!) kõige efektiivsemalt kasutada, peaks olema eesmärk koguda võimalikult vähe kandidaate – aga just neid õigeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.09.25, 10:30
Z-generatsioon seab tööandjatele uued ootused
PwC Eesti personalijuhi Alice Ligi sõnul on noorte tööturule sisenemine tööandjate jaoks paras proovikivi – neil on hoopis teistsugused ootused kui varasematel põlvkondadel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele