Värbamiskonkursid võivad väga lihtsalt kujuneda tohututeks ressursiröövliteks, kuna paratamatult tekib kandidaatidel ühel hetkel hasart: soov konkurss võita, mitte saada seda tööd. Juhtidel võib tekkida kiusatus keegigi ära valida, sest töö ju vajab tegemist ning kedagi on ju vaja.
Nii üritavad mõlemad pooled teineteisele meeldida ja puudustest mööda vaadata. Seda, et omavaheline keemia kunagi tööle ei hakka, tõdetakse parimal juhul katseajal, kehvemal juhul umbes esimese aasta lõpuks. Sel juhul hakkab kogu trall hakkab uuesti. Milline raisatud aeg, energia ja ressurss nii ettevõtte kui ka kandidaatide poolt!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.