Personali Praktiku lugejate küsimusele ametijuhendi tööülesannete muutmise ja töövaidluse lahendamise kohta vastab Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli Miidla-Vanatalu.

- Meeli Miidla-Vanatalu
- Foto: Annela Samuel
Töötajaga on sõlmitud tööleping ja tööülesanded on täpsemalt lahti kirjutatud ametijuhendis. Nüüd aga tekkis olukord, kus tahtsime ametijuhendi viia vastavusse töötaja tegelike tööülesannetega, mida ta juba kolm viimast aastat täitnud on, aga ta keeldub seda allkirjastamast ja ütleb, et lisaülesanded võtavad aega 2–3 tundi ja ta soovib selle võrra suuremat töötasu. Mida sellises olukorras teha?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.