• 06.12.21, 05:22

Milles seisneb Lidli värbamisstrateegia?

Lidl on viimasel ajal paistnud silma oma ebatavapärase värbamisstrateegiaga, püüdes kõnetada uusi töötajaid ka konkurentide parklatest. Uurisime ettevõtte personaliosakonna juhataja Liina Kippasto käest, millist strateegiat nad uute töötajate värbamiseks täpsemalt kasutavad.
Milles seisneb Lidli värbamisstrateegia?
  • Foto: Raul Mee
Värbamiskampaanias julged sõnumid

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.25, 11:26
Tervisehüved ei ole "üks pakett kõigile": kuidas muuta tervisekindlustuse kulu päriselt investeeringuks?
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele