• 05.08.22, 10:00

Tele2 töötajate hoidmise pilootprojekt muutis osalejate elusid

Möödunud aasta sügisel loodi Tele2s Teenindusliiga arenguprogamm. Pilootprojekti esimese osa tarvis valiti välja 17 teenindajat ja müügiinimest Tele2 esindustest üle Eesti. Eesmärk oli välja töötada programm, mis annab oskusi kõigis eluvaldkondades, mitte vaid müügis ja teeninduses.
Helena Viiroja, Tele2 teenindusjuht.
  • Helena Viiroja, Tele2 teenindusjuht.
Kõik personalitöötajad on tuttavad nii inimeste värbamisega kui ka nende sisseelamisprogrammi väljatöötamisega, kuid neist olulisem on tänapäeval töötajate hoidmine, olgu selleks teenindaja või finantsanalüütik, keda on tarvis panna just oma ettevõtte poole vaatama. Teenindusliiga eesmärk on keskenduda tavapärase värbamisprotsessi kõrval inimeste personaalsele koolitamisele ja hoidmisele, olenemata tema tööstaažist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele