Tele2 töötajate hoidmise pilootprojekt muutis osalejate elusid
Möödunud aasta sügisel loodi Tele2s Teenindusliiga arenguprogamm. Pilootprojekti esimese osa tarvis valiti välja 17 teenindajat ja müügiinimest Tele2 esindustest üle Eesti. Eesmärk oli välja töötada programm, mis annab oskusi kõigis eluvaldkondades, mitte vaid müügis ja teeninduses.
Helena Viiroja, Tele2 teenindusjuht.
Kõik personalitöötajad on tuttavad nii inimeste värbamisega kui ka nende sisseelamisprogrammi väljatöötamisega, kuid neist olulisem on tänapäeval töötajate hoidmine, olgu selleks teenindaja või finantsanalüütik, keda on tarvis panna just oma ettevõtte poole vaatama. Teenindusliiga eesmärk on keskenduda tavapärase värbamisprotsessi kõrval inimeste personaalsele koolitamisele ja hoidmisele, olenemata tema tööstaažist.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.